A ma és a holnap üzletembereiért

The Business

A sikeres online megjelenés alapjai

2016. december 29. - Müller.Péter

Manapság gyakran hallani, hogy az a vállalkozás, amelyik nem fektet elég energiát az online megjelenésére, gyakorlatilag nem is létező vállalkozás. Lehet a tiéd a világ legjobb szolgáltatása, de ha nem mutatod meg a célközönségednek minden elérhető csatornán, hogy mit is tudsz nyújtani nekik, akkor nem téged fognak választani.

stocksnap_wbwky1fq2i.jpg

Még 2016 végén is számtalan olyan vállalkozó van, aki alig fordít energiát az online felületei kialakításába. Sőt, sok cégnek még weboldala sincsen!

Ma azzal fogunk foglalkozni, hogy Te, mint vállalkozó, vagy éppen vállalkozni vágyó személy, néhány egyszerű tipp segítségével, hogyan tudsz az online csatornákon keresztül is profitot termelni.

1. Profi weboldal kialakítása

Számtalan cég már ennél a pontnál elvérzik. Egy régi, elavult weboldal sosem tesz jó benyomást a látogatókra. Ha azt látja az ember, hogy évek óta nem frissítették az oldalt, hogy egyes funkciók nem működnek, a hivatkozó linkek pedig nem visznek sehová, akkor egészen biztos, hogy nem fog nálad maradni. Egy elavult weboldal nem tesz jót a vállalkozásod megítélésének, hiszen a potenciális vásárlóid fejében negatív kép fog kialakulni rólad, még akkor is, ha a terméked vagy szolgáltatásod alapvetően egészen kiváló is. Tehát fejleszd a weboldaladat! Ne sajnáld az időt a kialakításába. Építs egy olyan weboldalt, amely igazán professzionálisan néz ki, és aminek a dizájnja pozitív benyomást kelt az emberben. És persze fordíts rengeteg időt a szövegezésre, hiszen már itt meg tudod fogni a potenciális vevőidet.

Ha szeretnél többet megtudni erről a témáról, akkor kattints IDE.

2. Facebook megjelenés

2016-ban a magyar Facebook felhasználók száma meghaladta az 5 millió főt! Tudod, hogy mit jelent ez? Hogy egy jól működő Facebook oldal egy igazi aranybánya lehet a vállalkozásod számára! Bárkiket is célzol meg, az egészen biztos, hogy jelen vannak Facebookon. És nap, mint nap használják is. Nem is keveset: az átlag felhasználó napi másfél órát tölt ez facebookozással. Tehát fordíts külön figyelmet a Facebook oldalad frissítésére. Az a minimum, hogy heti szinten 2-3-szor felteszel valami friss tartalmat az oldaladra. Ez lehet kép, videó, egy új cikk, esetleg a mostanában nagyon jó számokat hozó élő videó.

stocksnap_ojxhdwmwv9.jpg

3. Használj hirdetéseket

A legegyszerűbb módja annak, hogy olyan emberekkel is megismertesd a termékedet vagy szolgáltatásodat, akik még soha sem hallottak rólad, az online hirdetés. Számtalan lehetőséged van erre, de a két legelterjedtebb módszer a Facebook hirdetés és a Google Adwords hirdetés. Kiváló lehetőséget biztosítanak neked ahhoz, hogy új vásárlókat csábíts magadhoz, relatíve alacsony egységáron. Persze sok hirdetést kell elkészítened addig, amíg már tényleg igazán magas színvonalú hirdetéseket fogsz tudni létrehozni, de mindenképpen érdemes elkezdened hirdetéseket készíteni az üzleti siker érdekében.

4. Mutasd meg a látogatóidnak, hogy milyen jó is a terméked

Ha már online megjelenésről beszélünk, akkor mindenképpen meg kell említeni a referenciák használatát is. Sokszor hallani, hogy jó bornak nem kell cégér. De honnan tudnák meg az emberek, hogy jó a borod, ha nem mutatod meg nekik, hogy tényleg az? Bátran tegyél ki vásárlói véleményeket a termékedről, használd fel a vállalkozásodról készült cikkeket, és mutasd meg a követőidnek az elnyert díjaidat!

stocksnap_phe63l27s6.jpg

5. Mérd az eredményeidet

Az már magában nagyon jó, ha az online felületeiddel is vásárlásokat próbálsz generálni. Viszont az még jobb, ha folyamatosan méred az online felületeid eredményességét. Ma már számtalan lehetőséged van méréseket elvégezni, egyik legkézenfekvőbb ezek közül a Google Analytics, illetve más ingyenes Google szolgáltatások használata lehet. Fordíts külön figyelmet az eredményeid elemzésébe, hiszen így kristálytisztán láthatod, hogy mely bejegyzések vagy kampányok működtek tökéletesen, és melyek azok a próbálkozások, amelyeket nem szabad tovább erőltetned.

A bejegyzés trackback címe:

https://thebusiness.blog.hu/api/trackback/id/tr2112071299

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása