A ma és a holnap üzletembereiért

The Business

Médiaajánlat

2017. szeptember 03. - Müller.Péter

Hirdess nálunk és érd el emberek ezreit, vagy akár tízezreit is!

Az oldalunk látogatottsága folyamatosan növekszik:

  • 2017 január 1. - július 1. között havonta átlagosan 44.000 látogató,
  • 2017 július 1. - december 31. között havonta átlagosan 102.000 látogató,
  • 2018 januárjában pedig már 131.970 látogató érkezett az oldalunkra.

 

A következő hirdetési lehetőségeket biztosítjuk számodra:

1. PR cikk

Jelenleg a PR cikkek jelentik a leghatékonyabb eszközt ahhoz, hogy úgy jutassuk el a cégünket a célcsoportunkhoz, hogy őket érdekelje a cégünk és a termékeink. A cikk fókuszában a cég, vagy a cég egyik szolgáltatása, esetleg tevékenységi vonala áll, egy olyan környezetben, ami érdekessé teszi az emberek számára a vállalkozásunkat.

Az oldalunkon a 2017 második felében átlagosan 5.000-en olvasták el minden egyes cikkünket, így a vállalkozásod számára az egyik leghatékonyabb marketing módszer egy nálunk megjelenő PR cikk, vagy cikksorozat lehet.

2. Képes ajánló, banner hirdetés

Minden oldal betöltésnél megjelenő, maximum 310x290 px méretű kép, vagy flash (mozgókép) elhelyezése a blog jobb oldalsávjában. Kifejezetten alkalmas azoknak, akik eseményt, rendezvényt, időleges akciót, szolgáltatást szeretnének népszerűsíteni.

3. Közösségi média kampány

a. Facebook: a Facebook jelenleg a világ legnagyobb közösségi platformja, Magyarországon több, mint 5 millió aktív felhasználója van, így biztos lehetsz benne, hogy a célcsoportod megtalálható ezen a felületen.

Add ki a kezedből a Facebookal járó nehézségetet és bízd egy profi csapatra a kampányaid lebonyolítását!

b. Instagram: Az Instagram a világ leggyorsabban növekvő közösségi felülete és a 16-45 éves korosztály gyűjtőhelye és a jövő platformja.

Bízd ránk az Instagram oldalad kezelését és mi havonta 400-800 új, számodra releváns követőt szállítunk Neked és a céged jóhírét számtalan emberhez eljuttatjuk!

4. Szöveges hivatkozás

A legegyszerűbb, legolcsóbb, egyben legdiszkrétebb reklámtípus. A látogató nem mindig ismeri fel, hogy reklámra kattintott. Mivel rendkívül költésghatékony, többféle szöveggel is elkészíthető, és tesztelhető eredményessége.

 

A fentiektől eltérő hirdetési és barter lehetőségekkel vagy hosszabb időszakot magába foglaló együttműködéssel kapcsolatban keressen bizalommal az info@thebusiness.hu címünkön!

A leendő együttműködés reményében:

Müller Péter

A bejegyzés trackback címe:

https://thebusiness.blog.hu/api/trackback/id/tr6212801524