A ma és a holnap üzletembereiért

The Business

A sikeres célkitűzés 6 aranyszabálya

2018. május 24. - Müller.Péter

“Semmilyen szél sem kedvező annak, aki nem tudja, milyen kikötőbe tart.” – mondta a célokra utalva Seneca, 2.000 évvel ezelőtt. A gondolat ma is pontosan annyira aktuális, mint az ókori Rómában – célok nélkül még nem sok ember valósította meg az álmait (tekintve, hogy valószínűleg azt sem tudják megmondani, hogy mik az álmaik) és kevesen értek el valódi eredményeket a saját területükön. Ezért ma visszamegyünk a gyökerekhez és megnézzük, hogy miért tűzzünk ki célokat és hogy hogyan néz ki egy jó cél!

glenn-carstens-peters-190592-unsplash.jpg

Tovább

Milyen gyakran posztolj a közösségi oldalakon?

2018. május 21. - Müller.Péter

Tegyük fel, hogy kiraksz ma egy posztot a Facebookra és eljutsz vele valamennyi emberhez, néhányan likeolják a bejegyzést és lesz 1-2 ember, aki meg is osztja azt. De mi lenne ha nem egyszer, hanem kétszer posztolnál - kétszer több embert érnél el, több likeot kapnál? Na és ha ennél is többször posztolnál ma? A józan ész azt diktálná, hogy az eredményeid javulnának a napi egy poszthoz képest. A tapasztalatok azonban azt mutatják, hogy ez közel sem ennyire egyszerű.

social-media-ideas.png

Tovább

15 inspiráló gondolat az extrém kalandjairól híres, multimilliárdos Richard Bransontól

2018. május 18. - Müller.Péter

Richard Bransont, a Virgin Group örökifjú tulajdonosát kevés embernek kell bemutatuni. A brit üzletember mögött több világrekord kísérlet és rengeteg extrémebbnél extrémebb kaland (mint például az Atlanti-óceán átszelése egy hőlégballonnal) is áll és ezek mellett több sikeres vállalkozást is alapított az elmúlt évtizedekben. Richard Branson sajátos életstílusa és a vállalkozásról alkotott képe nem feltétlenül tartozik a követendő kategóriába mindenkinél, azonban a gondolataiból mindenképpen érdemes inspirálódnunk.

richard-branson-space-1-billion-usd-investment-saudi-arabia-1.jpg

Tovább

Fizessek, vagy ne fizessek egy mobil applikációért?

2018. május 16. - Müller.Péter

2018-ra a telefonos applikációk szó szerint beverekedték magukat az életünkbe. Szinte magától értetődőnek vesszük, hogy az életünk szerves részeit képzik, azonban az a kérdés ritkán merül fel bennünk, hogy miből tartják fenn magukat, vagy hogy hogyan tesznek szert akár milliárdos nagyságrendű bevételekre - miközben a többségük ingyenesen működik. A mai cikkben ezekre a kérdésekre keressük a választ 2 üzleti modell bemutatásával.

patrick-tomasso-88398-unsplash.jpg

Tovább

Megéri jótékonykodni? A divatmárka, amelyik 75 millió pár cipőt adományozott rászorulóknak

2018. május 08. - Müller.Péter

Vannak olyan cégek, amelyeknél a profit nem áll mindenek előtt – ahol a jótékonykodás, vagy éppen bizonyos nemes ügyek támogatása teljesen egyenrangú a profittal és ahol a cég tevékenysége csak egy eszköz az ügy támogatása érdekében. Tökéletes példa erre a TOMS cipőmárka: a cég már az alapításától kezdve minden egyes eladott pár cipő után egy pár cipőt ajándékozott a rászorulóknak. i_love_toms_by_symbolix-d3cilbt.jpg

Tovább

18 gondolat a modern üzleti gondolkodás és marketing úttörőjétől

2018. május 02. - Müller.Péter

Gary Vaynerchuk egy világhírű amerikai vállalkozó, többszörös best seller író. A karrierje kezdetén az édesapja ital vállalkozását varázsolta a semmiből egy 60 millió dolláros céggé, modern marketing eszközök alkalmazásával, majd marketing ügynökséget alapított VaynerMedia néven. Gary Vee-t sokan úttörőnek tekintik mind a vállalkozás, mind a marketing területén és napi szinten milliók követik a tartalmait.

website-header.png

Tovább

Hogyan gyűjtöttünk össze 150 résztvevőt 9 nap alatt egy ismeretlen rendezvényre?

2018. április 30. - Müller.Péter

Van úgy, mikor semmi sem szól melletted. Kissé ezt éreztük, mikor nemrég egy új, induló céges ügyfelünk nyitó rendezvényének a kampányát elvállaltuk. 9 napunk volt arra, hogy egy teljesen ismeretlen cég teljesen ismeretlen rendezvényére összehozzunk 100 főt nagyjából 25-30.000 forintos marketing költségkerettel.

nick-karvounis-76125.jpg

Tovább

Hogyan lehet a Coca-Cola 50 milliárd dollárral értékesebb a Pepsinél?

2018. április 27. - Müller.Péter

Vajon a Pepsi, vagy a Coca-Cola a jobb? – hangzik el a millió dolláros kérdés rengeteg átlagfogyasztó szájából. A kérdésre lehetetlen egyértelmű választ adni, azonban egy dolog biztos: az InterBrand Best Global Brands 2017-es kutatása arra mutatott rá, hogy a Coca-Cola és a Pepsi márka értéke között mintegy 50 milliárd dolláros különbség húzódik.

coca-cola-vs-pepsi_kiem.png

Tovább

Magyarország legkeményebb csapatépítő tréningje – ahol kommandósok biztosítják a feszültséget

2018. április 21. - Müller.Péter

Manapság rendkívül népszerűek a céges csapatépítő programok. A cégek egy része relatíve olcsó alternatívákat választ, mint például a közös paintballt, de a nagyobb multik hajlandóak akár milliós összegeket kiadni egy-egy profibb tréningre – akár még arra is, hogy kommandósok hozzák stresszhelyzetbe a csapattagokat

business-training.jpg

Tovább