A ma és a holnap üzletembereiért

The Business

Hogyan lettem 21 évesen egy marketing ügynökség tulajdonosa?

2018. június 23. - Müller.Péter

Szia, én Müller Péter vagyok, jelenleg blogger, online marketinges és alig néhány napon belül egy marketing ügynökség tulajdonosa. Valószínűleg, nem tudod, hogy hogyan lettem egyszerű vidéki srácból blogger, hogyan dolgoztam együtt mostanra 40-nél is több különböző céggel, hogyan értem el, hogy a blogomat 1.300.000 ember olvassa el. Engedd meg, hogy elmeséljem Neked a történetemet.

marketing-agency-101-what-you-should-be-monitoring-in-your-own-data-dashboard--1024x614.jpg

Tovább

Hogyan modernizálta magát a világ egyik legjobb egyeteme?

2018. június 18. - Müller.Péter

A University of Western Australia (UWA) - ami egyébként Nyugat-Ausztrália legrégebbi egyeteme - híres arról, hogy évről-évre a világ top 100 egyetemének listáját színesíti. Ugyanakkor ez az előkelő helyezés 2012-től gyors zuhanásnak indult, amire válaszul az egyetem vette a bátorságot, hogy modernizálja magát. Na de hogyan modernizálhatja magát egy olyan intézmény, ami gyakorlatilag egy másik évezred alapjaira épült fel?

vadim-sherbakov-194-unsplash.jpg

Tovább

Hogyan válj érdekessé Spártai módra?

2018. június 13. - Müller.Péter

Múltkor elgondolkodtam azon, hogy hány érdekes reklámot tudnék összeszámolni az elmúlt időszakból, de akárhogy agyaltam, egyedül az Old Spice idióta ordibálós reklámja ugrott be újra és újra. Ezt követően kicsit tovább gondoltam és úgy összességében se sok érdekes márkát tudtam összeszámolni a fejemben. És ekkor szembe jött velem az internet sztyeppéin valami olyan, ami egészen formabontó volt. Engedd meg hogy bemutassam, hogy is néz ki egy érdekes márka spártai módra!

30425522_1990185287720465_3421572760969815243_o.jpg

Tovább

Hogyan vágj bele a céges Facebook oldaladba?

2018. június 11. - Müller.Péter

Tegyük fel, hogy új vállalkozást indítottál, vagy egy témában, mint például futball, a saját „kanapé szakértői” tudásodat szeretnéd megosztani minél több emberrel, vagy esetleg modellkedéssel foglalkozol és szeretnéd a saját személyes márkádat építeni – de még nem vagy jelen a Facebookon. Felmerülhet a kérdés benned, hogy hogyan kezdj ebbe az egészbe bele. A továbbiakban erre fogsz választ kapni. 1508716097_14.jpg

Tovább

Hogyan változtatta meg a Tesla az autóipart?

2018. június 09. - Müller.Péter

Tesla, Elon Musk, elektromos autók - három kifejezés, ami szinte teljes egészében egybeforrt az évek során és ma többet jelentenek, mint bármikor. A világszerte forgalomban lévő elektromos autók száma már átlépte a 2 millió darabot, ami komoly változásokat idézett elő az autóiparban és ez nagyban köszönhető a Teslának. Nézzük meg, hogy a Tesla és Elon Musk hogyan változtatta meg örökre az autóipart!

thumb-1920-757255.png

Tovább

Miben hasonlítanak üzleti szempontból a nagyszülők és az unokák?

2018. június 07. - Müller.Péter

A különböző generációk különböző jellemzőkkel rendelkeznek. Egyes generációk nagyon különböznek egymástól és vannak olyan generációk is, amelyek egyes dolgokban rendkívül hasonlítanak egymásra. Ilyen a márkahűség is: ebből a szempontból a nagyszülők és az unokák generációja hasonlít egymásra, de ezek a generációk hozzáállása nagyon távol áll az idősebb és a fiatalabb szülők – az X és az Y – generáció attitűdjétől. 

shutterstock_248565883.jpg

Tovább

5 ok, amiért szükséged van egy üzleti Facebook oldalra

2018. június 04. - Müller.Péter

„Ha nem vagy fent Facebookon, akkor nem is létezel” – hallottam nemrég egy igencsak tapasztalt üzletembertől. A gondolat egy kissé radikális, de alapvetően igaz, és nem csak magánszemélyekre, hanem üzleti vállalkozásokra és egyes területek szakértőire is. Még 2018-ban sincs minden márkának saját üzleti Facebook oldala, ezért most szeretnék mutatni 5 érvet, hogy indíts egyet.
facebook-like-7.jpg

Tovább

Több százmillió forintot kértek a leendő vállalkozás ötletükre - a Befektetőkereső Show

2018. május 31. - Müller.Péter

"Pénzből a legkönnyebb pénzt csinálni" - tartja a mondás. Egy vállalkozás elindulásának a sikerességében is nagy szerepet játszik a pénz, vagy egy befektető. És valljuk be, ki ne örülne annak, ha a régen dédelgetett üzleti ötletét felkarolná valaki, és több tíz, vagy akár száz milliót befektetve elindulna a megvalósítás útján? A Minner.hu nemrég rásegített erre: A Befeketőkereső showjában 24 csapat vállalkozó és leendő vállalkozó is bemutatkozhatott a befektetők és szakértők előtt. 

rawpixel-252130-unsplash.jpg

Tovább